6-2016-PPU Mielec, 24.03.2016r.
Zapytanie o cenę
postępowanie nie przekraczające 30.000 euro jest prowadzone z wyłączeniem Ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 ust. 8) Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. tj. Dz. U. z 22 grudnia 2015 r. poz. 2164
I. Dane dotyczące oferenta
……………………
……………………
……………………
……………………
……………………
II. Dane dotyczące zamawiającego
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Mielcu
ul. Grunwaldzka 3
39-300 Mielec
NIP: 817-16-67-258, tel. 177888950, fax. 0177888954
III. Przedmiot zamówienia
Studium Wykonalności do projektu „Ograniczenie strat ciepła oraz poprawa efektywności dostaw ciepła poprzez modernizację miejskiego systemu ciepłowniczego w Mielcu”. Projekt swoim zakresem obejmuje modernizację około 5 km sieci ciepłowniczych i przyłączy oraz likwidację 8 sztuk węzłów grupowych dwufunkcyjnych i zastąpienie ich około 86 sztukami dwufunkcyjnych węzłów indywidualnych. Włączenie wszystkich węzłów cieplnych w istniejący system monitoringu wraz ze zdalnym odczytem liczników ciepła. Wdrożenie oprogramowania do zarządzania i optymalizacji pracy sieci ciepłowniczej współpracującego z systemem monitoringu. Szacunkowa wartość całości projektu to 10 mln zł.
IV. Wymagania ofertowe
Studium ma być opracowane zgodnie z wytycznymi RPO WP do działania 3.3 Poprawa jakości powietrza (załącznik nr 5 do regulaminu konkursu).
Oferta powinna zawierać referencje wykonywania podobnych opracowań dla energetyki cieplnej.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość swobodnego wyboru oferty, całkowitej rezygnacji z wyboru lub dodatkowych negocjacji z wybranymi oferentami.
V. Termin wykonania zamówienia
Należy podać czas niezbędny na wykonanie projektu Studium Wykonalności w dniach, od dnia zlecenia do dnia dostarczenia do Zamawiającego.
VI. Miejsce i termin składania ofert
Oferty w formie papierowej należy przesyłać na adres Zamawiającego w terminie do 15.04.2016 r. do godz. 13.00. w kopercie opisanej adresem Zamawiającego i Oferenta a także nr sprawy 6-2016-PPU.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
VIII. Inne informacje
Do kontaktu z oferentami upoważniony jest:
Wójcik Leszek, tel.17 788 89 70
IX. Zastrzeżenia
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
odstąpienia od procedury bez podania przyczyn,
swobodnego wyboru oferty,
dodatkowych negocjacji i uzgodnień zarówno w kwestii oferowanej ceny jak i terminów realizacji
nie wybrania żadnej oferty, jeżeli ich ceny będą przekraczać zaplanowane na ten cel środki,
zrezygnowania z podpisania umowy jeżeli aplikowanie o dotację będzie niemożliwe.
X. Kryteria wyboru ofert
Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował ceną oferty, oraz spełnieniem wymagań zawartych w formularzu ofertowym.
XI. Termin podpisania umowy
Umowa zostanie podpisana w siedzibie Zamawiającego po wyborze oferty w terminie 14 dni, z zastrzeżeniem, iż nie wcześniej jak zostanie ogłoszony konkurs dla działania 3.3 Poprawa jakości powietrza, w którym Zamawiający będzie mógł uczestniczyć.
XII. Termin płatności
Termin płatności wynosi 30 dni po wykonaniu przedmiotu zamówienia i wystawieniu faktury VAT oraz po podpisaniu protokołu odbioru.
XIV. Załączniki do zapytania o cenę
-
-
Zamawiający
|