Mielec, 17.09.2018r.
8/2018/PPU
Zapytanie o cenę
postępowanie jako zamówienie sektorowe nie przekraczające 418 000 Euro jest prowadzone z wyłączeniem Ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie
art. 132 ust. 1 pkt. 3 i art. 133 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. tj. Dz. U. z 22 grudnia 2015 r. poz. 2164 oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2015 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej (Dz. U. poz. 2263)
Dane dotyczące Zamawiającego
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Mielcu
ul. Grunwaldzka 3
39-300 Mielec
NIP: 817-16-67-258
tel. 17 788 89 50
Przedmiot zamówienia
Urządzenia i armatura do wykonania węzłów cieplnych zgodnie z załącznikiem nr 1.
zadanie nr 1
- MZBM ul. Bogusławskiego 1
- MZBM ul. Bogusławskiego 2
- MZBM ul. Bogusławskiego 3
- MZBM ul. Bogusławskiego 4
- MZBM ul. Kochanowskiego 3
- MZBM ul. Biernackiego 15
zadanie nr 2
- ciepłomierze firmy Kamstrup
zadanie nr 3
- armatura firmy Samson
zadanie nr 4
- zawory regulacyjne firmy Belimo
Oferty należy składać na poszczególne zadania osobno.
Oferent może złożyć oferty na dowolną ilość zadań.
Termin wykonania zamówienia
Dostawa loco magazyn MPEC Sp. z o.o. w Mielcu, dnia: 12-15 listopada 2018r.
Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w sekretariacie Zamawiającego pok. 28 w terminie do dnia 1października 2018r.do godz.13.00. w kopercie opisanej adresem Zamawiającego i Oferenta a także nr sprawy 8/2018/PPU.
Termin podpisania umowy do 5 października 2018r.
Inne informacje
Do kontaktu z oferentami upoważniony jest:
mgr inż. Leszek Wójcik
tel.602 354 883, 17 788 89 70
Zastrzeżenia
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od procedury bez podania przyczyn, zmiany zakresu zamówienia, tj. rezygnacji z niektórych pozycji, swobodnego wyboru oferty, dodatkowych negocjacji i uzgodnień, do nie wybrania żadnej oferty, jeżeli ich ceny będą przekraczać zaplanowane na ten cel środki, oferta w PLN.
Kryteria wyboru ofert
Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował ceną oferty, oraz spełnieniem wymagań zawartych w formularzu ofertowym.
Gwarancja
Wymagany okres gwarancyjny na przedmiot zamówienia wynosi minimum 2 lata.
Termin płatności
Termin płatności wynosi 30 dni po wykonaniu przedmiotu zamówienia i wystawieniu faktury VAT.
Załączniki do zapytania o cenę
|