4/2019/PPU
Mielec, 24.06.2019
Zapytanie o cenę
postępowanie jako zamówienie sektorowe nie przekraczające 443 000 Euro jest prowadzone z wyłączeniem Ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 132 ust. 1 pkt. 3 i art. 133 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. tj. Dz. U. z 22 grudnia 2015 r. poz. 2164 oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2015 r. w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej (Dz. U. poz. 2263)
Dane dotyczące Zamawiającego
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Mielcu ul. Grunwaldzka 3 39-300 Mielec NIP: 817-16-67-258 tel. 17 788 89 50
Przedmiot zamówienia
Urządzenia i armatura do wykonania węzłów cieplnych zgodnie z załącznikiem nr 1. zadanie nr 1 MSM - ul. Zygmuntowska 6A, budynek nr 12
zadanie nr 2 MSM – ul. Zygmuntowska 6, budynek nr 11
zadanie nr 3 hala pneumatyczna, ul. Tańskiego 3
zadanie nr 4 materiały dodatkowe
Oferty należy składać na poszczególne zadania osobno. Oferent może złożyć oferty na dowolną ilość zadań.
Termin wykonania zamówienia
Dostawa loco magazyn MPEC Sp. z o.o. w Mielcu, do dnia: 29.07.2019r.
Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w sekretariacie Zamawiającego pok. 28 w terminie do dnia 03.07.2019r. do godz.13.00. w kopercie opisanej adresem Zamawiającego i Oferenta a także nr sprawy 4/2019/PPU. Termin podpisania umowy do 05.07.2019r.
Inne informacje
Do kontaktu z oferentami upoważniony jest: mgr inż. Leszek Wójcik tel.602 354 883, 17 788 89 70
Zastrzeżenia
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od procedury bez podania przyczyn, zmiany zakresu zamówienia, tj. rezygnacji z niektórych pozycji, swobodnego wyboru oferty, dodatkowych negocjacji i uzgodnień, do nie wybrania żadnej oferty, jeżeli ich ceny będą przekraczać zaplanowane na ten cel środki, oferta w PLN.
Kryteria wyboru ofert
Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował ceną oferty, oraz spełnieniem wymagań zawartych w formularzu ofertowym.
Gwarancja
Wymagany okres gwarancyjny na przedmiot zamówienia wynosi minimum 2 lata.
Termin płatności
Termin płatności wynosi 30 dni po wykonaniu przedmiotu zamówienia i wystawieniu faktury VAT.
Załączniki do zapytania o cenę
1.
2.
3.
|